Een nieuw accreditatie- en rangschikkingsprogramma, uitgebreide gemeenschappen en verbeterde tools en bronnen voor Lenovo 360-partners.
Â
Hoe u meer kunt verdienen
De nieuwste evolutie van het wereldwijde Lenovo 360-kanaalprogramma omvat nieuwe manieren om te “leren en verdienen” met Lenovo 360 Engage, uitgebreide toegang tot het Lenovo 360-gemeenschapsinitiatief. Circle, duurzaamheid en de nieuwe Lenovo 360 Solutions Hub enablement tool.
Â
Afgelopen februari kondigde Lenovo een nieuw hoofdstuk aan in het Lenovo 360 Global Channel Program. De nieuwste evolutie omvat nieuwe manieren om “te leren en te winnen” met Lenovo 360.
Engage, breidt de toegang uit tot het Lenovo 360Â
Circle-gemeenschapsinitiatief voor duurzaamheid en lanceert de nieuwe Lenovo 360 Solutions Hub enablement tool.Â
Lenovo 360 werd voor het eerst gelanceerd in 2022 en geeft partners eenvoudiger toegang tot de volledige breedte en diepte van het Lenovo-portfolio in diensten en oplossingen, infrastructuur en slimme apparaten. Het raamwerk helpt partners hun marktpositie te versterken en beter in te spelen op de behoeften van klanten. Daarnaast investeert Lenovo 360 in het succes van partners door het partners gemakkelijk te maken om te verkopen via oplossingen, marketing en sales enablement resources; partners te verbinden met materiedeskundigen en andere ecosysteempartners via expert communities; en partner business te laten groeien via financiële en educatieve mogelijkheden.
“Kanaalpartners spelen vele rollen voor hun klanten”, zegt Pascal Bourguet, chief operating officer van internationale markten en hoofd van wereldwijde distributie, Lenovo. “Onze ambitie met Lenovo 360 is om onze partners tegemoet te komen waar ze zich op hun reis bevinden als ze transformeren om aan de behoeften van hun klanten te voldoen – of ze nu een leverancier van end-to-end oplossingen, een systeemintegrator of ergens daar tussenin zijn. Partners ontdekken meer manieren om te groeien met Lenovo 360 Engage.
Lenovo 360 Engage creëert nieuwe manieren voor partners om te “leren en winnen”, zowel op het niveau van de individuele leverancier als van de onderneming. Nieuw voor partners is de introductie van vijf belangrijke Lenovo 360-competenties: Life Cycle Services, Workforce Performance, Infrastructure, Advanced Infrastructure en TruScale. Leveranciers kunnen referenties en certificeringen verdienen na het voltooien van de leerpadcursussen voor elke competentie. Naarmate de opleidingstrajecten worden voltooid, verbeteren verkopers hun kennis en vaardigheden, worden ze vertrouwde adviseurs voor hun klanten, verbeteren ze de klantervaring, vergroten ze hun verkoopkansen en verhogen ze hun omzet. Partnerbedrijven kunnen verschillende Lenovo 360-accreditaties verdienen door omzetdoelen te halen en verkoopcursussen en certificeringen te voltooien. Via deze accreditaties kunnen partners met de verbeterde Lenovo 360-tierstructuur nieuwe statusaanduidingen verdienen voor slimme apparaten, infrastructuuroplossingen of de 360-tier, die een combinatie van beide is. De nieuwe Lenovo 360-premies bieden een uitgebreid compensatieraamwerk voor partners die investeren in Lenovo 360-competenties. “Partners zijn bekend met onze bestaande tiers voor smart devices en infrastructuuroplossingen”, zegt Jeff Taylor, executive director, global channel programs and marketing, Lenovo. “Die incentives gaan niet weg; Lenovo 360 Engage voegt een nieuw niveau van incentives toe via onze nieuwe 360 tier, die nog meer manieren biedt om geld te verdienen voor partners die willen diversifiëren en verkopen over beide portfolio’s. “Lenovo 360 Engage wordt op 3 april 2023 gelanceerd op de Lenovo Partner Hub.
Het Lenovo 360 Circle-initiatief staat open voor alle geautoriseerde kanaalpartners die zich willen aansluiten. Na een succesvolle pilot met stichtende partners in 2022 verbindt en stemt de community deelnemende partners af met materiedeskundigen en andere channelbedrijven op het gebied van milieu-, sociale en bestuurlijke doelstellingen. De community is erop gericht partners tools en middelen te bieden om hun duurzaamheidsinitiatieven binnen hun eigen organisaties te bevorderen en gezamenlijke oplossingen te ontwikkelen die gericht zijn op duurzaamheid in lijn met de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties. Partners kunnen zich aanmelden voor de Lenovo 360 Circle via de Lenovo Partner Hub.
De nieuwe Lenovo 360 Solutions Hub maakt het voor partners gemakkelijker om te verkopen. Naast een reeks nieuwe dashboards, inhoud en enablementbronnen op de Lenovo Partner Hub, kunnen partners zich verheugen op de toevoeging van een nieuwe bron die hen zal helpen om de distributieklare oplossingen van Lenovo beter aan de markt te verkopen. De nieuwe Lenovo 360 Solutions Hub is een veelomvattende bron die een reeks hulpmiddelen voor verkoopondersteuning en geïntegreerde tools biedt, waaronder begeleid zoeken, begeleid verkopen en co-selling, om prioritaire resultaten te behalen en sneller verkoopvoorstellen te ontwikkelen.