Partner Care biedt 24×7 administratieve en operationele ondersteuning om de winstgevendheid van channel partners te vergroten
Sophos, een grootspeler in het innoveren en leveren van cybersecurity als dienst, breidt zijn commitment uit aan het kanaal met de toevoeging van Partner Care, een nieuw onderdeel van zijn wereldwijde partnerprogramma dat een toegewijd team van Sophos-experts omvat, die, 24 uur per dag, 7 dagen per week, niet-verkoopgerelateerde vragen en operationele ondersteuning behandelen. Het aanbod is ontworpen om de responstijden voor Sophos-partners en Managed Service Providers te versnellen die hulp nodig zouden hebben bij administratieve en operationele taken, zodat ze zich kunnen concentreren op de verkoop en beveiliging van hun klanten met Sophos’ portfolio van innovatieve beheerde diensten en oplossingen voor endpoint, netwerk, e-mail en cloudbeveiliging.
“Gebaseerd op onze decennia van ervaring in het succesvol ondersteunen van partners die verkopen aan middelgrote en kleine bedrijven, weten we dat administratieve en operationele kwesties waardevolle tijd wegnemen die nodig is om klantrelaties op te bouwen, prospects na te streven en nieuwe zakelijke deals te sluiten,” zei Kendra Krause, senior vice president van wereldwijde kanalen en verkoop aan kleine bedrijven bij Sophos. “Partner Care versterkt de langdurige strategie van Sophos om ‘het beste voor het kanaal te zijn’, wat onze toewijding is om partners optimale, conflictvrije inkomst- en winstkansen te bieden, samengestelde training en ondersteuning, en geavanceerde beveiligingsoplossingen die klanten beschermen tegen gegevensinbreuken, ransomware en andere schadelijke cyberaanvallen.”
Sophos Partner Care biedt één enkel aanspreekpunt voor offertes, navigatie door het partnerportaal, het aanpakken van licentie-vragen, verzoeken voor niet-voor-doorverkoop en meer. Met deze hoogwaardige service kunnen partners die werken met kleine en middelgrote organisaties hun productiviteit verhogen en de winstgevendheid vergroten.
Naast Partner Care biedt Sophos verschillende verbeteringen aan in zijn wereldwijde partnerprogramma, waaronder een extra beloning van 5% bovenop een dealregistratiekorting voor partners die Sophos Managed Detection and Response (MDR) verkopen. Let op, dit vervalt wel op 31 maart 2024.
Om partners en MSP’s verder te helpen bij hun bewustwording van kritieke sectorproblemen, biedt Sophos real-time en historische dreigingsinformatie van zijn Sophos X-Ops-unit, een interdisciplinair team van meer dan 500 Sophos-cybersecurity-experts wereldwijd. De intelligentie van Sophos X-Ops helpt partners en MSP’s om met vertrouwen vragen en zorgen van klanten over de laatste ransomware, kwetsbaarheden en aanvallen in het nieuws aan te pakken. Zo schreef Sophos recentelijk over de terugkeer van Qakbot, nadat de infrastructuur van het botnet in augustus 2023 door wetshandhaving was verstoord. Met Sophos’ zicht op deze en andere aanvallen kunnen partners en MSP’s verdachte gedragingen signaleren en klanten geruststellen omdat Sophos-producten en -diensten zijn bijgewerkt met detecties.
Om de uiteenlopende technologieën binnen de omgevingen van klanten te stroomlijnen, heeft Sophos onlangs ook een integratie van Veeam toegevoegd aan zijn Sophos MDR- en XDR-oplossingen.
Sophos Partner Care en aanvullende partnerverbeteringen zijn onmiddellijk beschikbaar, exclusief via het Sophos Global Partner Program.