Wie kent haar niet in het kanaal? Soms met de stempel “BullGuard-madam“van de Belgische IT-sector… ja 15 jaar laat zo zijn sporen na .
Ingrid Belger begon haar carrière na de eeuwwisseling bij NextiraOne en is sindsdien een salesfenomeen in de IT-wereld. Maar liefst 15 jaar lang was ze het gezicht van Gen Digital, het overkoepelende Cybersecurity-bedrijf achter bekende merken zoals Norton, Avast,BullGuard.
Deze zomer kondigde Ingrid een grote carrièreswitch aan via sociale media. En wat voor een! Ze verruilt haar vertrouwd IT-kanaalwereld voor een compleet andere sector. Haar nieuwe werkgever, DzjinTonik, klinkt misschien als een naam voor een cocktailbar, maar niets is minder waar. DzjinTonik is een innovatief bedrijf dat software ontwikkelt voor productiemanagement.
We spraken Ingrid om meer inzicht te krijgen in deze opmerkelijke stap.
“Een nieuwe uitdaging”
“De reden voor mijn verandering waren de interne verschuivingen die op til stonden bij Gen Digital, met name wat betreft de kantoorstructuur. Het Belgische kantoor zou meer worden geïntegreerd in een globale structuur, en dat gaf me de ruimte om na te denken over wat ik écht wilde doen. Ik besloot actief op zoek te gaan naar een nieuwe uitdaging waar ik mijn schouders onder kon zetten. Mijn Belgische taken worden voortaan overgenomen door mijn collega uit het UK-team, Rob Livings, die onze Norton Empower-partners verder zal ondersteunen.”
Waarom DzjinTonik?
“DzjinTonik is voor mij de toekomst van productiemanagement in de Media & Entertainment sector. Het bedrijf gelooft sterk in innovatie en efficiëntie, en biedt een SaaS-oplossing (Software as a Service) die teams in staat stelt hun productieprocessen te stroomlijnen. Het is een platform dat tijd en middelen optimaal beheert, en daardoor zowel de creativiteit als de productiviteit maximaliseert.”
Ingrid benadrukt de missie van DzjinTonik om de complexiteit van productie-workflows weg te nemen en de samenwerking tussen alle belanghebbenden te verbeteren. “We willen niet alleen de standaard zetten, maar ook de industrie transformeren door voortdurend ons platform te innoveren,” aldus Ingrid. “Ons doel is productieteams wereldwijd te helpen hun volledige potentieel te bereiken.”
Vol enthousiasme, wat anders Ingrid kennende
“Ik ben ontzettend enthousiast over mijn nieuwe rol bij DzjinTonik. Innovatie, creativiteit en efficiëntie zijn waarden waar ik sterk in geloof, en ik kijk ernaar uit om met mijn team onze klanten te ondersteunen. Dit is voor mij de juiste volgende stap in mijn carrière en ik ben er zeker van dat we samen een blijvende impact zullen maken in de Media & Entertainment industrie.”
Proost Ingrid!