Fujitsu Technology Solutions heeft de benoeming van Fleur Hermse tot Sales Director voor de Benelux aangekondigd. Met meer dan 25 jaar ervaring in de sector is Fleur Hermse klaar om het verkoopteam van Fujitsu naar verder succes in België, Nederland en Luxemburg te leiden.
Een rijke en gevarieerde carrière
Voordat ze bij Fujitsu kwam, werkte Fleur Hermse negen jaar bij Microsoft, waar ze verschillende leidinggevende functies bekleedde. In haar laatste functie als Director Healthcare speelde ze een sleutelrol in de digitalisering van de gezondheidszorg in Nederland. Haar eclectische achtergrond, die verschillende bedrijfssectoren omvat, geeft haar een globale en strategische visie op de uitdagingen van vandaag.
Duurzame innovatie staat centraal in haar strategie
Als Sales Director stelt Fleur Hermse duurzame ontwikkeling en innovatie centraal. Ze staat volledig achter de Uvance-visie van Fujitsu, die erop gericht is bedrijven te helpen groeien in harmonie met de maatschappij en met respect voor het milieu.
Fleur Hermse is ervan overtuigd dat technologische innovatie, met name op gebieden als kunstmatige intelligentie (AI), het Internet of Things (IoT) en data-analyse, moet inspelen op maatschappelijke uitdagingen met inachtneming van milieueisen. Onder zijn leiding wil Fujitsu zijn positie als leider in duurzame technologische oplossingen versterken.
Een gezamenlijke, klantgerichte aanpak
Naast innovatie wil Fleur Hermse sterke relaties opbouwen met klanten in de Benelux. Het begrijpen van hun specifieke behoeften is een prioriteit om hen op maat gemaakte oplossingen te kunnen bieden die waarde en efficiëntie creëren.
Daartoe zal ze zich richten op de innovatieve mogelijkheden van CHRLY, Fujitsu’s IT-wervingsbureau, dat een sleutelrol speelt bij digitale transformatie en strategische klantondersteuning. Deze op samenwerking en resultaten gerichte aanpak weerspiegelt Fujitsu’s inzet om oplossingen te bieden voor de technologische uitdagingen van vandaag en morgen.
Met deze benoeming bevestigt Fujitsu opnieuw zijn streven om innovatie, duurzaamheid en operational excellence te combineren om zijn klanten te ondersteunen bij hun digitale transformatie. Fleur Hermse belichaamt deze visie en lijkt klaar om deze uitdaging met passie en vastberadenheid aan te gaan.